Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 09:22   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ikke i min verden. Jeg kan godt si at "jeg liker" eller "jeg liker ikke", men har ikke noe behov for å gjøre narr av eller disse det andre synes er fint. Jeg synes det er en god ting at folk har forskjellig smak, og jeg synes det er bra at ikke alle er like opptatt av klær og interiør.

Det som er synd er at mange som ikke er opptatt av interiør ofte ender opp med å kjøpe hele huset i en og samme stil, fra et og samme sted, som er in akkurat da. Det virker enkelt og greit. Så endres trenden og man er ut, kaster ut alt og kjøper inn nytt i en ny stil.

Akkurat det med å skifte ut alt i eget hjem gjør vel også mange som er opptatt av interiør også, men jeg tror de oftere har en mer bestemt oppfatning av hva de selv liker.

Det er bruk og kast-mentaliteten jeg sliter med. Ikke hvordan det ser ut hos andre. Hvor mange sofaer trenger man egentlig i løpet av, tja, 40 år?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat