Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 08:00   #154
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg synes for så vidt det er en forskjell i å si ting som furuhelvete, spyShabby osv. enn å si at "stua til emm er spystygg". Og sistnevnte har jeg heldigvis ikke hørt noen si eller skrive.

Moren og faren min har møblene sine i årevis, og selv om de ikke er på høyden motemessig synes jeg det er koselig der. Hjemmekoselig. Og når jeg tenker meg om synes jeg det om de fleste hjem jeg frekventerer. Det handler om atmosfære mer enn om mote.

Men kjøper jeg et interiørmagasin, eller ser på nettet kan jeg ha sterkere meninger. jeg forstår at det bor folk i de bildene også, men jeg regner med at det er laget mer for å synes, se, inspirere osv. Det er jo oppstylet for å vise en stilmessig retning.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat