Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 01:53   #152
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Vi har et hus fra tidlig 80-tall der bortimot alt av vegger var furupanel. Noe har vi skiftet ut og noe har blitt malt, men den åpne stue/kjøkkenløsningen har fortsatt umalte furuvegger. Rett og slett fordi vi ikke tar oss tid og ork til å male dem, selv om det er planen på sikt. Er liksom enklere å pusse opp rom som man ikke trenger å bruke konstant og vi prioriterer heller andre ting.

Jeg er ikke shabby chic og har aldri vært det. Og jeg syns det blir veldig feminint og sukkersøtt når folk drar det for langt. Men det er ikke sånn at det plager meg at folk har det sånn hjemme med seg selv.

Vi har et hjem som er en miks av gammelt, nytt, kjøpt og arvet. Og det er egentlig helt ok. Hadde jeg vunnet i lotto, så kunne jeg nok tenkt meg å skifte ut endel. Men i forhold til økonomi, prioriteringer og miljø, så velger vi å heller skifte ut når det trengs. Ikke er jeg noe flink med interiør og ikke klarer jeg å få meg til å bruke masse penger på nips og dekor, så tror nok aldri vårt hjem kommer til å se ut som noe hjem fra et interiørmagasin. Og det lever jeg godt med.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat