Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-14, 20:40   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dele suppeoppskrifter?

Min absolutte favoritt er gulrotsuppe med ingefær og hvitløk. Jeg bytter ofte ut gulrøttene (eller bruker litt gulrøtter i tillegg) med søtpoteter eller enda bedre - flaskegresskar. Jeg kan spise og spise, og spise enda mer og enda mer. Får aldri nok!
Beste suppa i verden.

Jeg lager også denne suppa med bakt hvitløk ofte, utrolig intens og god hvitløkssmak.

Har hatt dilla på supper i dette svangerskapet, har aldri vært et suppemenneske før. Nå kunne jeg levd på supper.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat