Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-13, 13:52   #59
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehage slutter med Luciafeiring pga integrering

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Og akkurat derfor er det blodig urettferdig og utrolig feigt å gi muslimene skylden når HEF krever ikke-religiøse feiringer. Stjerneeksempel på stråmannsargumentasjon.

Jeg aner at de som gauper på muslimene kanskje ikke kommer på at det finnes humanetikere. Fordomsfull? Jeg?!

Men mitt inntrykk er at mange humanetikere er minst like fanatisk andre veien som det mange religiøse er, og at det å ikke være religiøs blir en slags religion, det også.

Jeg tror verden hadde blitt et fredeligere sted uten religion, og opplever at religion er et middel for å kontrollere befolkningen, men nå har man en gang religion, og da må man forholde seg til det.

Jeg foretrekker forøvrig etikken i kristendommen fremfor islam, siden jeg opplever at kristendommen er kommet noen hakk lengre enn islam mht synet på en del viktige ting, som feks kvinner.

Og Gud ( ) forby at vi får er samfunn hvor religions gjelder over loven, uavhengig av hvilken religion man snakker om.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat