Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-13, 15:39   #174
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Jeg så bildet og jeg humret av det. Ikke et sekund la jeg merke til hvilke jakker de hadde. Det fikk jeg ikke med meg før i denne tråden.

Jeg synes ikke noe om at det ble en massiv deling av saken på FB og Twitter. Det var et tydlig eksempel på at voksne utviste dårlig dømmekraft. En uskyldig humring som ballet på seg til å bli så mye mer.

DET skulle jeg ønske vi kunne debattere. Jeg faller av når bosted og jakkemerker blir dratt inn i sammenhengen. For min del var det totalt irrelevant.

Si fra når vi kan diskutrere nettvett og hvordan voksne bør gå foran som gode eksempler. Jeg blir ikke være med på den andre debatten, igjen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat