Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-13, 21:25   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyebryn for dummies

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg har denne elektriske øyebrynstrimmeren fra Depend - den er god

Koster under hundrelappen, og varer lenge. De selger øyebrynskniver på samme siden jeg lenket til.

Ellers går det jo an å be frisøren om å korrigere brynene når du allikevel er der. Det bruker jeg å gjøre med jevne mellomrom slik at de blir like. Og så bruker jeg en øyebrynsblyant til å farge brynene med slik at de blir jevnere. Mine bryn er nemlig å lyse fra midten og ut at det ser ut som om jeg kun har halve bryn Trikset med å farge brynene med blyant er å tegne små, korte streker motsatt vei av hårretningen i brynet, og så gjøre fargen lysere desto lenger ut på brynet man kommer (ved å legge mindre trykk på blyanten). Det er få blyanter som er fine på meg. Den ideelle fargen er askeblond fra Clinique, men den har jeg ikke funnet på lenge så da går jeg for en myk lys brun. Absolutt viktig å ikke bruke for mørk farge i forhold til orginalfargen i alle fall.

Det er den jeg har også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat