Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-13, 22:10   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av overmadrass

Jeg antar det mangler et IKKE i den siste setningen?

Har du badekar? Problemet da er selvsagt å få den tørr igjen, siden du heller ikke får sentrifugert den.

(Har selv løst dette ved å ha en relatativt rimlig, tynn overmadrass, og så stor vaskemaskin at den kan presses inni. Planen er å bytte til en "skikkelig en" når ungene er blitt så store at det ikke er like stor fare for oppkast og tisseuhell i senga vår. Egentlig har jeg vanntett madrassbeskytter over også. Og kommer sikkert til å holde på denne løsningen lenge. Sånn siden tanken på det der virkelig ikke er god)

Men altså... jeg har fått vekk lukt fra sofa ved å vaske med klut med blenda eller milo på gang på gang på gang, og deretter like mange runder med rent vann for å få bort såpen. Det gikk. Men ja, det var lettere med en gammel sofa jeg visste vi skulle kaste, det er ikke like godt for magen min å tenke på at vi har nye sofaer nå... Jeg liker virkelig ikke det der.