Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-13, 17:05   #35
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort eller julebrev?

Jeg skriver laaange julebrev. Masseproduserte sådann. Ikke spanderer jeg frimerke heller, for nå har jeg begynt å sende dem på mail. :miljøvennlig:. Men jeg plukker ut de jeg sender til da, så helt tilfeldig er det ikke. Jeg regner med at de som ønsker å lese gjør det, og de andre lar vær.

Sjøl synes jeg det er hyggelig med julebrev. Det er mange jeg ser sjelden, og jeg klarer ikke å holde meg oppdatert. Jeg liker godt å sitte i godstolen og lese igjennom brevene - de må gjerne være masseproduserte.

Julekort med god jul og godt nyttår er så klart hyggelig å få, men de blir man fort ferdig mer og gir meg ikke så mye mer enn informasjon om hvor store ungene har blitt.