Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-13, 22:15   #431
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Neket:

Her forleden kom jeg forresten på min siste tur på gjenvinningsanlegget her i byen. Jeg skulle kaste diverse, og fikk stadig irriterte irrettesettelser fra en ansatt. Alt jeg gjorde var feil. Enten var treet impregnert, eller så var det ikke det. Det var metall på treverk og plast og jeg vet ikke hva. Jeg ble surere og surere, og fyren voktet meg som en hauk. Antakeligvis levnet kroppsspråket mitt liten tvil da jeg spurte hvor jeg skulle gjøre av en pose med klær, og han brummet noe om "Inn dit". Jeg så etter hvor "inn" kunne være, og fant ikke annet enn ei bu. Så jeg gikk inn, havnet på et pauserom og satte bare fra meg posen. Deretter trampet jeg ut i bilen, rakk finger til fyren og kjørte. Men jeg kjørte ikke langt før fyren hoppet foran bilen, veivet med armene, himlet med øynene og var alt annet en blid. For jeg presterte selvsagt å kjøre der det var utkjøring forbudt - altså mot kjøreretningen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat