Tråd: Julegavehjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-13, 16:04   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Julegavehjelp

Det nærmer seg jul, jeg slipper ikke unna i år heller så jeg må bare kaste meg over planleggingen, så langt har jeg følgende:

Oldemor: Gaveeske fra Hervik
Store nieser: Gavekort Cubus.
Liten niese: Rosa spikkekniv og kanskje en liten ting til(førstehjelpsutstyr kanskje?).
Mor og far: Her har jeg tenkt en tursekk fylt av diverse(gode tips på diverse tas i mot, de har begynt å sette pris på naturen igjen)
Ungene: Her er http://www.mpx.no/samsung-galaxy-tab...e-white/778932 oppe til vudering, "problemet" er at jeg får penger av mor og far samt broren min til å finne gave til dem i tillegg, dermed så mangler det litt her også.
Mannen: Har ytt ønske om god foret bukse, hvor finnes det?
Liten nevø på snart 4: Aner ikke hva jeg skal finne på.(playmo, bok)
Kusine av mannen på 13: Her er det også tomt, kanskje gavekort på cubus o.l er tingen her også.
Kusine av mannen på snart 20: sånn der kake på glass kanskje? Evnt friluftsutstyr.
Nevø på 12: Hva kjøper man til sånne?
Vennine med to barn som må frakte gavene på fly: Her er det også tomt.
Svigers: Her har jeg som alle år lyst til å kjøpe strikkepinne sett til svigermor, hva da med svigerfar? (Høyttaler til PC)

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen

Sist redigert av Frøy : 26-11-13 kl 18:24.
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat