Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-13, 08:36   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Det er leit at du er lei deg, Nip, men jeg tror (og håper) at din type tilnærming til spørsmål om mat alltid vil møte motbør på FP. Jeg er enig med de som sier at vi trenger mangfoldet, og syns det er synd om du sletter deg.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Denne tråden handlet ikke om Nip og hennes forhold til mat, den handlet om en bok som er skrevet med det som utgangspunkt at maten vi spiser, forgifter oss, og at mattilsynet vet hvor farlig det er og velger å holde det hemmelig for oss.

Helt uavhengig av denne tråden og egentlig også den andre, så må jeg bare si at jeg er sjeleglad for at FP tar til motsvar mot den typen bøker og teorier. Det er litt av det som gjør det verdt å være her. Teorier om alt som er farlig og feil her i verden slukes ikke rått men blir utfordret på en intelligent måte og ofte også av kunnskapsrike brukere. Det syns jeg skal verdsettes.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat