Sv: Hvordan sletter man seg?
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Jeg håper du ikke tar dette på feil måte, men jeg må bare si det likevel. Jeg har ikke lest den aktuelle tråden (begynte, men sluttet da jeg atter en gang kom til noe som handlet om Nip og ikke trådens tema), for hver eneste gang jeg ser en mattråd startet av Nip, skjønner jeg hvor det bærer hen og ser utifra det du sier at det har gått sånn denne gangen også. Jeg skjønner at man er bekymret og vil vise omsorg, men jeg tenker også at når man har sagt i fra om bekymringen sin og ikke fått gehør noen ganger, er det på tide å ta hintet. Nip mener selv at det ikke er noe å bekymre seg for, og det må hun faktisk få lov til. Jeg synes det er veldig dumt hvis hver enste mattråd hun deltar i her inne ender opp med å handle om henne og ikke det som er trådens tema. Det skjønner jeg veldig godt at Nip blir lei av også, og jeg synes ærlig talt det er på tide å slutte.
Denne tråden handlet ikke om Nip og hennes forhold til mat, den handlet om en bok som er skrevet med det som utgangspunkt at maten vi spiser, forgifter oss, og at mattilsynet vet hvor farlig det er og velger å holde det hemmelig for oss.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|