Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-13, 19:23   #64
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Det er kanskje ikke rasisme når det ikke handler om rase, men hva skal man kalle det? Det sårer like mye å få dritt slengt etter seg på andre grunnlag også. Når man får høre at barna sine ikke har livets rett fordi de er muslimer og halvkaster, eller når man får høre at datteren skal passe seg på skoleveien, for slik "Profeten voldtok Aisha kunne jo noen komme til å voldta din datter sånn tilfeldig på skoleveien"... Kanskje ikke rasisme, men hva faen er det da?

Fordommer, fremmedhat, mobbing? Og noen av dem som slenger sånn er nok rasister. De mener at muslimer som gruppe innehar egenskaper som ikke kan endres.

Jeg er sterk motstander mot en hver fordømmelse av mennesker basert på kultur, religion og rase.

Jeg sier ikke at det ikke finnes frpere som er rasister. Jeg har også sagt at det nok er fraksjoner i partiet som er det. Og det er fullstendig uaktuelt for meg å sympatiserte med et parti som har slike elementer. På samme måte som jeg ikke sympatiserer med KrF, som har fraksjoner som jeg synes har er menneskesyn jeg ikke kan stå inne for.