Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-13, 10:03   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heilo som marsvinmamma - en nybakt-tråd

Lokk med små godbiter. Marsvin skal ha en del ferske grønnsaker uansett, så lokk med det istedenfor å bare legge det i matskåla. Grønn paprika er godt og sunt for dem. Agurk er lite næring, men en godbit de elsker. Våre marsvin står oppetter døra og venter og piper når de hører jeg går i kjøleskapet på kvelden før jeg legger meg. Da vet de at det vanker en agurkbit når jeg kommer. Marsvina trenger også god plass å springe rundt på et teppe. Lag flere skjulesteder med pappesker eller liknende også kan ungene sitte der sammen med dem og leke med sitt, så blir de nyskjerrige og tørr komme etterhvert. Kjøp kompostbinge elementer på Biltema som er fint å gjerde inn med inne så de ikke stikker av eller under ting når de går løse.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat