Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 13:16   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julaftendilemma

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, som sagt i år feirer vi alene. Jeg har fått spørsmål fra mamma mange ganger om vi ikke vil ha besøk, og da sier jeg rett ut at nei, det ønsker vi ikke.

Det skjønner jeg godt, men forteller du henne hvorfor? Jeg synes du burde ta en utskrift av det innlegget du nettopp skrev og gi henne, kanskje er det en mulighet for at hun skjønner tegningen da?

Ellers er jo dette på vei til å bli en klassisk FP- snurtediskusjon. Noen sier at de har et problem, andre mener at generelt er dette problemet ikke så stort som mange vil ha det til og at man i noen tilfeller har lagt opp til det selv. Og så kommer folk ilende med personlige historier som faktisk er ganske ille, uten at det betyr at de som sier at det på generell basis faktisk ikke er /burde være så problemfylt har mindre rett (eller mindre på blåbærtur) av den grunn.

Pelle: My point exactly. Du blir kjempesnurt over at noen sier at det som regel er to i en konflikt? Det er jo det, selv om 10 % av befolkningen har personlighetsforstyrrelsen. Det betyr jo at 90 % ikke har det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat