Tråd: Florida?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-13, 23:57   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida?

Takk for tips om å vente litt!

Jeg ble litt nedrullet en stund, mannen var så entusiastisk, men så avsluttet vi feriesamtalen med en konklusjon fra hans side om å finne noe annet..

Jeg MÅ ikke til USA. Tvert i mot synes jeg det er en smule langt, og dessuten har vi hund... Fikk akkurat bekreftet på sms at det ikke kan loves hundepass utover to uker. Men hvor drar vi da? I-landsproblem, men vi liker oss rundt Middelhavet, men vi liker også å se og oppleve nye ting. Jeg er så rådvill. Og det var vi i år også, og dermed endte vi opp med å være altfor seint ute.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat