Sv: Au pair på foreldremøte?
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Det synes jeg faktisk er ganske drøyt og jeg vil tro vi ville hatt særdeles mange som hadde klaget på feilsiteringer, også denne jusdamen i artikkelen. I dertil korrigeringsartikler i ettertid. Så mange er det ikke. Jeg tror faktisk de fleste journalister er såpass etterettelige at de ikke finner på halvparten av det de skriver. Men at de vrir og vender og utelater tror jeg skjer mye.
Når det gjelder spesifikt at skoler har avkrysningsfelt for au pair kan jeg tenke meg at det kan ha vært en eneste skole.
Eg synest vi stadig vekke høyrer dette. "Dette oppslaget er basert på eit sitat som er lausrive frå samanhengen sin" har blitt sagt minst førti gonger av barne- og likestillingsministeren vår den siste veka. Eg har sjølv vore med på å bli intervjua om eit emne, kor ein flåsete spøk frå eit av dei andre intervjuobjekta blei gjort til overskrift og framstillinga var langt unna det vi hadde forsøkt å formidle. Det er ikkje feilsitering, men det er tendensiøs framstilling av det som blir sagt. Journalister klipper og limer og bruker det som passer til den konklusjonen dei ønsker å trekke, altså.