Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-13, 21:48   #9
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær i barnedåp

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Er det galt å ha stroppekjole i kirken uten noe over?

Tja? Jeg ser stadig vekk brudebilder fra kirkebryllup der bruden har stroppeløs kjole, så jeg antar at det ikke er så nøye lenger. Selv er jeg ingen kirkegjenger, men ville personlig følt meg mer vel uten bare skuldre, først og fremst på grunn av årstiden, men også litt fordi jeg hadde følt meg litt - bar - med bare skuldre i kirken. Det er mulig jeg ikke hadde følt på det siste dersom det var juli og/eller jeg ikke skulle ha stått fremme under selve dåpen.

Så jeg personlig ville hatt på en cardigan, men sannsynligvis ikke reagert nevneverdig på å se Hyacinth uten.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat