Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-13, 21:58   #96
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Æsj, ro deg ned. Grunnen til at i hvertfall jeg syntes at andreas84 fremsto som en bælteit tosk er at han fremsto det som at han var en Uavhengig Tenker fordi han liker gammeldagse telefoner. Det er helt greit å ikke like smarttelefoner, men vennligst ikke fremstill det som at det er fordi Man Er Så Klok Og Andre Er Lettlurte.

Amen! Andreas blir overhodet ikke latterliggjort fordi han mener smarttelefoner er overhypet. Les hva han skriver, Limp! Det er helt greit å ikke ha smarttelefon eller til og med synes de er opphypede og teite. Men de uttalelsene han kommer med er jo helt latterlige. Jeg tenker bare på den trolletråden her inne, for jeg klarer ikke helt å tro at alt det han skriver er seriøst ment. Det er for sprøtt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat