Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-13, 21:11   #14
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.973
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmepumpespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Vi har i kjellerstuen. Jeg kunne aldri tenke meg å ha det i hovedetasjen.
Det er ikke fint (ja, jeg innrømmer jeg tenker på det), den lager litt lyd, og ikke minst kjenner du luften fra pumpen.


Jeg er enig i det. Jeg vil ikke ha den i stua, mest pga at den tross alt avgir noe støy (selv om det er svakt), men også fordi jeg ikke vil måtte se på den. Vi har den i gangen nede (under hovedetasjen). Den er plassert oppe på veggen slik at den blåser varmen rett mot trappa som går opp til hovedetasjen. Deilig og varmt der hvor vi oppholder oss mest, og vi hører den ikke og ser den bare når vi går forbi den i gangen. Den har ukestimer (det har vel de fleste vil jeg tro) slik at den automatisk skrur opp og ned varmen ut fra tiden på døgnet, så vi trenger ikke tenke på noenting.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat