Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-13, 23:23   #31
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg har begynt sånn smått å tenke på jula. Eller, på julegavene. Jeg stresser så forbaska mye med julegavene hvert bidige år, synes gavehandling er noe skikkelig herk, dritvanskelig for en som er så creatively challenged som jeg er. Hver eneste år bestemmer jeg meg for å begynne tidlig, type august, og hvert eneste år flakser jeg rundt fra 20.- 23. desember og stresser meg ihjel. Så i år har jeg store planer om å hvertfall få unnagjort litt aktivt tankearbeid tidlig.

Så får vi jo se hvordan det går, kan jo fort ende opp med at jeg ikke kommer noen vei med tankearbeidet, gir opp og ender opp med å fikse alt i midten av desember likevel. Men jeg håper virkelig ikke det, for de siste årene har desember vært en drittmåned, hvor jeg bare stresser og kaver, og jeg har så lyst på en koselig desember i år!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat