Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-13, 17:21   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mest effektive diett

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Veldig enig med deg. Lavkarbomotstanden blir så innmari tabloid. I perioder hvor jeg har levd på lavkarbokost, har jeg ikke vært egoistisk&miljøuvennlig og spist mer enn min andel kjøtt og jeg har heller ikke spist masse fløte&bacon. Jeg har byttet ut poteten med blomkål og sløyfet rundstykket til salaten, liksom. I hvilken verden er ikke det sunt? Supert for både fordøyelse og vekt.

Amen. Jeg lever på hva enkelte kaller lavkarbokost, ikke ketogen, men jeg holder meg unna sukker og hvitt mel. Dropper stivelsesrik mat, hvilket er ensbetydende for enkelte at jeg drikker fløte istedenfor melk og baconfett til hvert måltid. Hvilket faktisk ikke er tilfelle. Jeg spiser rene matvarer i normale mengder og ja, jeg har gått ned en del i vekt, men nå ser det ut til at den stabiliserer seg..

Magen min er mye bedre og jeg slipper de verste sukkerkickene. Mye god mat uten at det må bade i fløte og fett.

Sist redigert av Fløyel : 23-09-13 kl 17:27.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat