Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-13, 23:03   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal vi skaffe oss katt?

Katt kan være enkelt, mine tre krever ganske mye, men jeg har selv valgt krevende rasekatter. Kan ikke tenke meg et hjem uten minst en katt. Jeg har en katt som har nyresvikt og med det trenger grisedyrt spesialfor, den andre katten min har en alvorlig tannsykdom og har kostet femsifret i operasjoner siste år. Den tredje er frisk og rask, men en rampete, oppfinnsom og skravlete orientaler som krever omtrent like mye som en 3-åring til tider.
Fuglelopper har vi ikke i hus om våren lenger, dråper mot det i nakken holder både flott,lus og lopper unna i sommerhalvåret.
Alle kattene har microchip som lar dem gå ut og inn av kattedøra si når det passer dem uten at vi får andres katter inn.
De kan fint være en helg alene hjemme.
Kattedo har vi i kjelleren og med en god sand blir det lite lukt, selv om to av kattene kun går på do inne, ikke ute.
Katt gir utendelig mye kos og glede, men også ansvar, store utgifter og en viss fare for møblene til tider.