Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-13, 14:33   #100
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heikki Holmås sin tweet

Jeg syns arbeidsplassbeskrivelsen til Polyanna er veldig god.

Og at hennes analyse av hvordan KrF og Venstre tenker nok stemmer ganske godt med virkeligheten. Og jeg tror også at dagens situasjon er en konsekvens av den flertallsregjeringen vi har hatt i åtte år, hvor de partiene som nå forhandler overhodet ikke har fått være med å sette agendaen. Jeg tror det er sunnere, mye sunnere, med mindretallsregjeringer. Og hvis alle partiene på Stortinget opplever hvordan der er å sitte utenfor, blir det kanskje ikke så stas å skulle jobbe aktivt for blokkflertall ved neste valg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat