Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-13, 00:41   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Godt levert og lignende middagstjenester

Vi har hatt både Godt Levert og Middagshjelpen. Jeg har vært godt fornøyd med begge, jeg likte best råvarene hos Middagshjelpen, men oppskriftene og den ferdige resultatet var bedre hos Godt Levert (vi hadde originalmeny). Mer enn nok mat for oss som da var to voksne og ett barn. Vi benytter av oss dette de periodene vi er matleie og travle. Jeg synes det er både praktisk og lettvint også får man en mulighet til å utvide sitt vante repertoir med nye retter. Jeg synes oppskriftene er enkle nok, for meg er selve jobben med matlaging å finne på nye retter samt og handle inn, resten går av seg selv.