Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-13, 21:53   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Impulskontroll?

Det går sakt, men sikkert fremover. Har hatt en travel uke, men alle veggene er malt 3 strøk. Det ble veldig bra. Alle lister har også fått to strøk med samme farge. Den ene veggen har jeg helsparklet. Veggen består av smartpanel med perlestaffmønster. La på sparkel i alle "sprekkene" og pusset ned. Nå er veggen slett og venter bare på et strøk tapetlim og passende tapet. Alle vegger og lister er malt i fargen Chi. Vurderer å ta taket et strøk eller to også før jeg legger på tapet.

Tapeten jeg vurderer er denne dra Majvillaen.se.

Det ene fører det andre med seg og jeg har lyst til å male parketten med 3stjerners gulvmaling. Mannen er litt skeptisk, men vi får se om jeg får igjennom viljen min etterhvert

Forøvrig er køyesengen til jentene malt i egghvit. Den ser ikke pen ut mot de hvite veggene. Enten må den males i chi, eller så må jeg ta igjen en av fargene i tapetet. Sengen står plassert mot en hvit vegg, rett overfor veggen som blir tapetsert.