Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-13, 11:33   #3
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med instrumentspillende barn - kjøper dere eget instrument?

Jeg har en fiolinspiller og leier instrument av kulturskolen. Vi betaler ikke noe i leie. Forsikring har jeg heller ikke hørt noe om. Med mindre jeg har glemt om vi betalte inn noe depositum eller noe første gang, men det tror jeg ikke. Hun har byttet fiolin to ganger nå. Vi har ingen planer om å kjøpe fiolin til henne, det blir først aktuelt hvis hun fortsetter å spille i mange år.

Klarinett har vi derimot kjøpt fordi eldste har spilt det. Først i korps, og da leide vi gjennom korpset og betalte for det, samt at vi ble pålagt å betale for reparasjoner pga slitasje for et instrument som var "utslitt" da vi fikk det. Da hun sluttet i korpset men ønsket å fortsette med spilletimer på kulturskolen måtte vi kjøpe instrument til henne.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat