Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-13, 19:22   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tedrikkere - hvilke tekopper har dere?

Nå drikker jeg bare te fra vanlig kopp, er ikke så glad i digre kopper egentlig. Som oftest blir det mummikopp. Når ungene var mindre hadde jeg gjerne termokrus eller kopper med lokk, var veldig ofte at te i vanlig ble kald før jeg rakk å drikke den. Husker det føltes som at babyen alltid våknet og ville die når jeg brygget en kopp te. Har et par fine i keramikk som jeg kjøpte på etsy som har et lokk på toppen, men brukte også mye de der med silikonlokk som er laget for å se ut som take away kopper.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat