Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-13, 10:35   #162
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs partibarometer

Jeg kan stå fram som lykkelig forelsket i en som stemmer FrP. Og det verste av alt er at han ikke er lett å kjøre fast i diskusjoner heller (oh yes, vi diskuterer politikk. ). Han har lest partiprogrammene til de aller fleste partiene, inkludert FrP sitt, og han sier at heller ikke jeg er enig med alt "mitt" parti står for. Og har rett i det. Han er langt fra dum, og han er den snilleste, mest hjelpsomme og empatiske mannen jeg noen sinne har møtt. Det ville aldri ramlet meg inn i halvsøvne å dumpe ham pga partiet han stemmer på. Dessuten liker jeg å diskutere politikk.

Han har forøvrig vært samboer med en muslim - som kom hit som asylsøker- i åtte år og har to barn med henne. Mens han stemte FrP.

Sånn. Sosialt selvmord?