Sv: Oppbevaringsbokser som gir matvarer god holdbarhet
Jeg har et par kollegaer som påstår salaten (ikke oppkuttet da) holder seg i alle fall en måned i en bestemt TW boks, ja den blir bare bedre og bedre dess lenger den får ligge der, faktisk. Den ene av disse selger TW, den andre er hennes bestevenninne og har selvsagt skapet fullt.
I don't know, jeg har nå bare salater så lenge de varer jeg, og de er (med mindre de havner bakerst i kjøleskapet og blir glemt) stort sett spist opp lenge før det er aktuelt at de forgår uansett. For tiden plukker jeg inn en passe mengde ute, men siden planen min var "så litt nå, så litt mer om et par uker, og så litt mer et par uker senere, og på den måten ha salat hele sommeren" av en eller annen grunn bare be til "så litt (for mye og for tett) nå, og så glemme å prikle det" så er det straks tomt...
Men om du er fornlyd med ikea sine, og har grei tilgjengelighet på disse, så antar jeg prisen blir vesentlilg mer overkommelig enn tw?
(for meg som har flyttet fra ikea blir nok heller det å bestille fra min kollega rimligere enn å kjøre til ikea ens ærend for slike bokser...Men jeg har ikke akkutt behov.)