Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-13, 17:42   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp - råd og tips

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Du er klar over at den blandingen vil gi en hund som krever MYE trening både mentalt og fysisk?
Dersom dere ikke er ekstremt hundevant, og har planer om å bruke masse tid hver eneste dag på trening av hund, ville jeg ha funnet en annen rase/blanding

Enig med gnuri her.
Jeg kan tenke meg at en slik hund kan veie, tja 25-35 kilo? Det kan nok bli en røslig størrelse hvertfall, og med "sterkt" hode. Jeg vil hvertfall tippe større enn enn tollertispe, de er jo av medium størrelse.

Men hvis dere hadde tenkt på en toller er jo ikke de nødvendigvis så rent lite krevende heller, hverken ift tur/fysisk aktivitet eller mental trening.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat