Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 21:54   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere båt?

Nei, det har vi ikke.

Men jeg minnes en kommentar fra ferien.
Vi var nemlig på båttur da, med båten til.. svigerfar sine svigerforeldre (som altså ikke er mannens besteforeldre, svigerfar er etablert på nytt)
De har nemlig hytte ved Mjøsa, på andre siden enn de selv bor, og derav også en liten båt. Det ble litt snakk, vi bor jo ved et vann, har vi båt? Nei, det har vi ikke. Men, om man kunne ha båt på dette vannet, eller var det derfor vi ikke hadde? Nei, altså, dette vannet er lite. Vi går på skøyter på det om vinteren, man kan bade der om sommeren, men det er ikke så godt å komme til for bading rett ved oss da, men det er definitvt for lite til å ha båt på. Også måtte jeg legge til: Og det er jo ingen som ville ha interesse av det heller da, folk her har jo båtene sine på sjøen!

Ja, for hvem har båt på et vann man kan gå tvers over på skøyter på få minutter? Når man omtrent like mange minutter unna har fjorden? Havet er vesentlig mer interesant for en båt enn et lite vann...

Se, det hadde ikke innlandsdamen tenkt på, at vi bor på KYSTEN og derfor ikke har båter på VANN.

Men nei, vi har ikke båt. Det tror jeg ikke vi kommer til å investere i heller.