Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-13, 10:09   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg syns ikke vi burde få barnetrygd

Jeg er enig med willoch i mye av det han skriver der. Kanskje er kontantoverføringer av typen barnetrygd ikke den beste måten å gjøre det på. Men å ha en familievennlig skattepolitikk er jeg tilhenger av, det å forsørge flere barn kan være tungt selv med allminnelig gode inntekter hvis man ikke har arvet eller på annen måte har fått en god slump penger til etableringen. Det er ikke en ønskelig utvikling i samfunnet at man skal få færre barn, det er heller ikke en ønskelig utvikling at man venter med barn til man er gjennom etableringsfasen.

Men så var jeg så dum at jeg leste kommentarfeltet. Og jeg blir alltid like sint når det å ha barn fremstilles på lik linje med andre dyre hobbyer man måtte finne på å begynne med. Akkurat som om barn ikke er individer med egenverdi og som vi som samfunn har ansvaret for på lik linje med andre mennesker som trenger hjelp på noe vis. Jaja. Dagens utblåsning.