Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-13, 20:24   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegansk gulrotkake uten nøtter

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det kan hende, Dixie, men du sa jo at det smaker høgg, så da var jeg ikke så positivt innstilt.

Haha ja, men jeg tror jeg er spesiell, for ifølge en (laang) tråd på veganergruppa mi på FB, er jeg den eneste som ikke liker den. Men du kan jo spørre veganerne om de bruker Soft spesial, for jeg har selv brukt den i nøden når jeg ikke får tak i noe annet, og barna mine bruker den siden det er et &%/(/() å få tak i noe annet for tiden.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Er ikke Melange uten melk ordentlig vegansk, heller?

Det tror jeg ikke, om det er D-vitamin i den. Tror nok jeg hadde hørt om flere veganere som brukte den om den var vegansk.