Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-13, 15:35   #444
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det flere katteeiere i denne tråden skriver er at de tror ikke deres katt er et problem og bare hvis naboer kom og sa ifra, ville de se om det var noe de kunne gjøre. Initiativet skal altså ligge hos de som får problemer av ditt dyrehold. Å holde katten inne eller i bur i egen hage (som jeg ser som eneste brukbare løsning for vår del) kan jeg ikke se er et alternativ for dere.

Problemet vårt - at vi ikke vet hvem som eier kattene så vi får ikke kontaktet dem - har verken du eller andre noen forståelse for.

Det kan jo se ut som om du har glemt at det er krig og sult i verden i måten du svarer i denne tråden. Du virker ganske engasjert, skarp og irritert - til og med rødprikker - og da er det jo litt pussig at det var du som skrev dette:

Jeg tror jeg lovet meg selv i forrige kattediskusjon på FP at jeg skulle holde meg unna denne typen tråder. Så bra gikk det liksom.

Vel, vi kommer igjennom livet på en god måte selv med uønskede katter i hagen. Jeg begynner dessuten å bli ganske treffsikker på spruteflasken, så det kan jo hende kattene finner seg hyggeligere steder å henge etter hvert.

Til og med rødprikker.

Hvis alternativet til "ikke å gjøre noe" er å holde katten i bur eller innendørs, har du helt rett, da gjør jeg ingenting.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat