Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-13, 23:50   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

3 bæreposer med kattebæsj???? På ei plen? Jeg tror deg altså, men har aldri hørt om eller sett noe lignende.

Jeg tviler ikke, mine foreldre har virkelig, virkelig ikke stor plen, og det ble plukket godt over en pose når snøen gikk der også, ja!

Vi har altså hund, og jeg merket meg en setning, men ikke hvem som skrev det, at de negative sidene ved hundehold også overlates til de andre enn de som eier dem?

Jeg vil nå si at vi har de negative konsekvensene av det at vi har en hund selv, det er vi som må gå tur når vi ikke har lyst, det er vi som plukker opp etter henne (og det har vært et par tilfeller av "trenger tørkepapir, det holder ikke med pose...")

Naboene... de får hilse på henne, gi henne gobiter (vi har altså en hundeløs nabo som har hundesnop) og klappe og kose når de vil. Hun står ikke og bjeffer hele dagen, hun ligger stort sett og sover, men når vi låser opp døra så våkner hun til liv, da gir hun lyd fra seg inntil vi får sluppet henne løs så er hun fornøyd. Nei, virkelig, hun plager ikke naboene. Ulempene ved å ha henne (og de finnes, de finnes!!!!!) er det vi som merker.

Kattene som sitter på fuglakassa, som kommer inn på stua, de er det noen andre som har valgt å ha, og deres adferd går utover oss. (vel, fuglene mest da..) Her vi bor nå har vi ikke vært mye plaget med bæsj, men det var absolutt ganske kjedelig da vi hadde to blomsterbed som var borettsagets kollektive kattekasse ja, det var ikke så gøy å luke i bedet da....