Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-13, 23:33   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenteklokker og gutteklokker

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på hvordan ekspeditøren hadde reagert hvis en gutt hadde sett seg ut en av klokkene i jenteskapet.

Det kunne min sønn fint ha funnet på. Han bryr seg særdeles lite om gutte- og jentegreier (noe jeg ikke legger skjul på at jeg applauderer), og jeg kan finne på å bli indignert på hans vegne dersom noen har innvendinger på dette. (Jfr tråden om cheerleading et annet sted her...) For tiden går min sønn rundt med rosa neglelakk på tærne, og flere har kommentert hans "dametær". Jeg blir irritert eller lattermild, alt ettersom, men jeg oppfordrer ham til å svare tilbake.

Så ja, jeg hadde sagt noe i klokkebutikken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat