Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-13, 21:51   #29
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.495
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Så du mener altså at kjøper skal tjene på å kjøpe hos noen som har gjort jobben selv, i stedet for å betale en megler? At du som kjøper skal ha pengene de har spart, men jobbet for? :undre:

Jeg hadde ikke visst at Bolighandel1 ikke var en megler, og så lenge det var en ny takst på boligen og papirer ble tatt hånd om på en sikker måte for meg som kjøper, kunne jeg godt ha kjøpt privat. Vi har nettopp solgt privat, der vi har hatt en megler til å ordne alt av papirer + eierskifteforsikring. Vi endre opp med samme pris hos megler som hos advokat.

Ja, jeg føler det sånn. Ikke nødvendigvis så rasjonelt, men for meg er det tryggere og lettere å skulle forholde meg til en godkjent megler enn en privatperson. Derfor er jeg mindre betalingsvillig. Men det er meg, det er ikke sikkert andre tenker sånn.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat