Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-13, 19:23   #23
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge leilighet uten å bruke eiendomsmegler?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Budgivning kan taes via skjemaet som er i salgsoppgaven, ev scanne/fakse denne over. Da må selger informere de andre interessentene om budet, og at det står til kl 12 påfølgende dag.

Så vidt jeg vet kan man selge til hvem man vil. Man trenger ikke å følge noen regler. Det å handle bolig er i utgangspunktet like privat som å selge klær her på FP, unntakene er de offentlige avgiftene etc som kommer. Og er kontrakten underskrevet er den selvfølgelig bindende, og muntelige avtaler er like bindene som skriftelige. Men hvis jeg selger huset mitt er det ingen som kan kreve at de andre kjøperne blir informert, at bud står så og så lenge eller at jeg selger til høystbydene. Eller selger i det hele tatt.

Tar gjerne imot korrekst på denne, det er slik jeg er forstått det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat