Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 22:37   #55
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Her sparer jeg litt i tilfelle mannen skulle finne på å ombestemme seg angående å få flere(lite trolig men kan håpe noen få år til). Det meste arver jeg videre til venners barn og noe forsøker jeg å selge rimelig. Synes det er topp å selv kunne arve og kjøpe rimelig så da føler jeg det er greit å gjøre det videre også. Snuppa kan av og til bruke noe som Klumpen har hatt men de er litt for like i størrelsen til at det lønner seg ved de tingene som egentlig koster. Vi har hatt noen å arve fra til gutten men han har nådd de igjen og jenta har aldri hatt noen fast å arve fra. Har faste jeg arver videre til - og det de ikke vil ha/ ikke trenger arves eller selges rimelig(selger aldri arvede ting) på forum eller facebook.