Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-13, 23:18   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund på flyplass?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg hadde rett og slett ikke fått med meg dette og ble litt creeped out, rett og slett.

Men ellers er grunner som allergi i nær familie, ansvar, vane for lange ferier, ingen hjemme på dagtid og en generell skepsis til egne ferdigheter som autoritær hundeeier og til hunders servilitet, gode nok grunner i massevis. For OSS. Det er lett å se at hunder bringer mange familier masse glede. :forumvant:

Og så hyggelig med en liten hund som blir glad for å se eieren sin igjen, da.

Hehe, jeg hadde fått det med meg da, men vi overtok jo en 7 år gammel hund (jeg lurte på om hunder kom i overgangsalderen, og mistet løptiden, slik vi mennesker gjør) som ikke hadde hatt løpetid på et års tid. Vi fikk henne på medisin da sykdommen ble påvist, og løpetiden kom.... definitivt mer enn normalt.

vi har visst bare for vane å dra på ferie til våre foreldre, da kjører vi bil og tar med hunden (fint med hund som er vant til å kjøre bil, og uten problem sitter igjen alene i bilen mens vi går inn og spiser en plass eller to, på ferger etc) så det er ikke noe problem

Vi har ingen hjemme på dagtid, uten at det plager hunden, og jeg er definitivt ingen autoritær hundeeier, men overtok jo en ferdig dressert en.

Men ansvar, ØNSKE om andre typer ferier, og sånne ting er absolutt grunn til at jeg ikke har planer om å skaffe en ny da. (Ja, samt allergi, sånn type "nei, han reagerer ikke på hunden, så det er greit det, men den bør ikke sove på barnerommet, og dere trenger jo ikke skaffe en ny....") Det blir ikke ny hund på oss etter denne, som ifølge forventet levetid skal leve i 2-4 år til.