Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-13, 23:05   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund på flyplass?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det at tisper har løpetid, altså blør noen dråper blod i et par uker et par ganger i året, er grunn nok til å ikke ha hund? (Nevermind vår som hadde det i to mnd, en måneds pause og så startet igjen... hun var altså ikke normal da!)

Men altså, jeg ser mange grunner til å klare seg uten hund jeg, og kommer ikke til å savne det å ha hund når denne forlater oss. Jeg kommer til å savne HENNE ja, men ikke det å ha hund. Den delen gleder jeg meg egentlig til.

Jeg hadde rett og slett ikke fått med meg dette og ble litt creeped out, rett og slett.

Men ellers er grunner som allergi i nær familie, ansvar, vane for lange ferier, ingen hjemme på dagtid og en generell skepsis til egne ferdigheter som autoritær hundeeier og til hunders servilitet, gode nok grunner i massevis. For OSS. Det er lett å se at hunder bringer mange familier masse glede. :forumvant:

Og så hyggelig med en liten hund som blir glad for å se eieren sin igjen, da.