Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-13, 21:14   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate camping-tråden

Gleder meg til telt ferie i sommer jeg også. Jeg får høre at jeg drar på luksuscamping siden jeg har med gedigne luftmadrasser som vi blåser opp bare ved å putte i støpselet til strøm. Jeg har en pakkeliste til telt tur et sted. Den må jeg finne frem etter hvert. Jeg har bestandig med et sammenleggbart tørkestativ. Sånn trekkspill-statis som ikke tar noe særlig plass sammenslått. Greit å bare sette utenfor teltet eller inni teltet om kvelden. Jeg har med egen skomatte som vi har rett på innsiden i teltet. Synes det er greit å få sko inn i teltet enn en haug på utsiden av døra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat