Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 13:04   #84
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men jeg ser ikke poenget med å dra med ungen på shopping/kultur/museumsferie i en storby.

Jeg synes storbyferie med barn er glimrende. Jeg hører mange som sier som du, at det ikke er ferie som passer for barna. Vi har hatt med småtten til NY og Roma, og har hatt det fantastisk begge stedene. Det er jo så mye å gjøre med barn i en storby! Museer er kjempegøy, samme er parker, uterestauranter, dyrehager, utekonserter osv. Det er jo så mye liv i storbyer. Jeg synes virkelig det er barnevennlig, så fremt man evner å se at man da ikke kan tilbringe dagene inne på et shoppingsenter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat