Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-13, 14:07   #96
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Det går mest på tillit her inne ja. Jeg handler mye med de samme merker jeg, begge veier, og ellers er det gjerne med brukere jeg kjenner såpass til at det føles trygt. Men også "helt nye" brukere. Jeg har vel kun én gang vært uheldig, men det er flere år siden nå og en får rimelig fort nyss om det hvis det skulle dukke opp en som ikke har ærlige hensikter her altså, så jeg er ikke videre skeptisk til kjøp/salg her inne i det hele tatt egentlig.

Kjøper betaler som regel porto. Vanlig bankoverføring, eller oppkrav dersom man enes om det. Jeg har aldri vært borti annet enn at jeg enten betaler til selger eller kjøper betaler rett til meg, så sendes det man har kjøpt/solgt når penger står på konto, eller før for den sakens skyld. Det varierer litt hva jeg gjør, litt etter når det er praktisk å komme seg på postkontoret (hvis jeg selger).

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat