Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 20:08   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om superzoom-objektiv

Jeg har et 18-200mm objektiv omtrent fastmontert på kamera. Nikon sitt. Det er noe dyrere enn det der, men jeg er kjempefornøyd med det selv om det ikke gir 100% ytelse noe sted i og med at det har stort spenn. Men utrolig praktisk, og det er på ingen måte dårlig heller. Jeg ville ikke vært et sånt objektiv foruten. Jeg har 50mm og 105mm også, samt et 18-70 som alle har sine bruksområder. Men ingen er så anvendelige som 18-200.

Jeg ønsker meg nikon sitt 80-400. Det er dyrt. Men jeg ønsker meg ofte mer zoom når vi er i dyrepark etc. Og så kunne jeg tenke meg en vidvinkel.