Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 12:49   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg kan ikke komme på noe som påvirker hva barna får lov til. Barna mine, særlig eldste naturlig nok, får lov til veldig mye.
Jeg er ikke redd for at det skal skje farlige ting mens barna beveger seg rundt på egenhånd. Da er jeg mer redd for å undervurdere barna mine og sette begrensninger som hindrer dem i å utvikle seg til selvstendige mennesker som tar gode valg på egne vegne.

Jeg er redd for edderkopper da, men ungene får lov til å være med inn i vaskekjelleren for det om. Begge er skeptiske til insekter og jeg kan sikkert ta det på min kappe at de har blitt det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat