Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 19:10   #239
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Lykke til, Bomull. Haaper dere faar en hyggelig dag paa onsdag. Saa bra at det ser ut som om mange kommer til aa dukke opp. Jeg synes det er kjempefint at du drar i gang denne uformelle kontakten blant foreldre i klassen selv om dere bare mötes damer i förste omgang. Et sted maa man starte, og det er bedre at man starter der, enn at man utsetter fordi man ikke finner den beste lösningen paa all slags problemer. For veldig mange gode initiativ blir hengende i planleggingsfasen bare fordi man pröver aa gjöre alle til lags uten aa finne en lösning....

Jeg kan for eksempel tenke meg at det sikkert finnes kulturer hvor damene bare gaar dersom det bare er damer som kommer. Bare for aa nevne en evt. bra ting med aa mötes bare damer. Selv om det ikke er grunnen akkurat for dere.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat