Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-13, 11:29   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rottinggruppe i disse fargene

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Åhh

Vi har tenkt å kjøpe den som heter Lisboa. Har ikke fått vært å prøvd den enda da, men broren min har sett på den og sa den var helt super. Jaja, blir spennende å se hva jeg synes... Jeg vingler nemlig også noe forferdelig sånn stilmessig, egentlig hadde vi bestemt oss for den som heter Malin på Bohus, men så kom jeg på at jeg har tre barn (!) og at de griser noe usannsynlig mye, da er jo ikke beige puter det lureste Fant også ut at det kan være kjekt at det er spisebord høyde på det...

Jeg prøvesatt ikke akkurat den, men gikk rundt og kjente på de fleste gruppene når jeg først var der. Jeg er veldig opptatt av stoffkvaliteter da, og jeg synes kanskje at putetrekkene var litt vel syntetiske og noen av putene var det litt merkelig størrelse på, i forhold til størrelsen på møblene, akkurat som om de ikke passet skikkelig. Sikkert greit å vaske av, men kan hende de blir litt klamme å sitte på. Du får ta en tur og titte, så ser du selv.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat